Skip to main content

ANIMOMETROA


ANIMOMETROA

Helburuak

Talde bateko kideak jarduera bat egin aurretik, bitartean eta/edo ondoren nola sentitzen diren ikustea.

Parte hartzaileak

+5

Garapena

Biribilean eserita jarriko gara.
Grafikoa aterako dugu (aldez aurretik prest eduki beharko dugu) eta parte hartzaile bakoitzeko postit eta bolaluma bana banatuko dugu.
Eskatuko diegu idazteko zerotik ehunera bitarteko zenbaki bat nola sentitzen diren irudikatzeko, eta hitz bat haien gogo-aldartea definitzeko. Adibidez: %80, motibatuta.
Amaitutakoan, grafikoan itsatsiko ditugu geure postit-ak, dagokion altueran; gero, bertan idatzitakoa irakurri eta nork bere egoerari buruzko iruzkin bat egingo du.
Amaitzeko, irakurketa global bat egingo dugu, grafikoa aztertuta. Horrela, denok gutxi gorabehera maila berean gauden ikusiko dugu, ea norbait batez bestekotik oso urrun dagoen, etab.

Antolaketa

Biribilean eseriko gara, grafikoa erdian utzita. Postit-ak itsatsita gordeko dugu grafikoa, hurrengo batean beste egiten badugu, harekin erkatzeko (parte hartzaile berak eta prozesu beraren barruan aritzen badira behintzat).

Jolas eremua

Lan aretoa.

Denbora

15 minutu.

Materiala

Grafiko bat (0tik 100era bitarteko lerro bat), kartoi edo paper handi batean marraztua.
Postit-ak.
Bolalumak.

Aldaerak

Lan prozesu batean, behin bakarrik edo behin baino gehiagotan erabil daiteke.

Gomendioak

Behin baino gehiagotan erabiltzekoa bada, bi koloreko postit-ak itsatsiko ditugu, aurreko egoera eta ondokoa alderatzeko.

Ebaluazioa

Emaitzak nolakoak diren, birplanteatu hurrengo jarduerak.

Close Menu